S.S.S.
Size yardımcı olacak sorular ve cevapları
Analizi yapılan projeye göre web sitesi tasarım çalışmaları süresi değişmektedir. Standartlar dahilinde Kurumsal Web Tasarım çalışması yaklaşık 2 hafta içerisinde tamamlanabilmektedir (İçerikler hariç ya da tamamı hazır ise). Bu süre içerisinde; web sitesi yönetim paneli ve mobil versiyonu çalışması da hazırlanmaktadır. Bazı projeler kapsamı itibari (sayfa adeti, E-ticaret projeleri, Ürün ağırlıklı siteler vb) ile 2-3 ay sürebilmektedir.
Müşteri ile toplantı tarihi belirlenerek ilk görüşme sağlanır. Bu görüşmede müşterinin istekleri ve yapılacak web tasarım çalışmasının analizlerini çıkarmaya yönelik ön bilgiler ile önemli notlar alınır. Gerekli ön bilgileri, aldıktan sonra eğer varsa “Kurumsal Kimlik” çalışmları istenir, yoksa bu konu ile ilgili çalışmalar görüşülür. Sonrasında logoyu ve tasarımda kullanılacak görseller istenir hemen akabinde web tasarım çalışmalarına başlanır.
Önce yapılacak web sitesi çalışması için sektörel bir araştırma yapılır. Yurt içinde ve yurt dışında aynı sektörde yapılmış çalışmalar bilgi amaçlı incelenir. Daha sonra web tasarım çalışması ile ilgili ön bilgileride dikkate alarak demo bir web sitesi yapılır. Yapılan demo çalışma proje sahibi ile paylaşılır. Yapılan çalışma üzerinden onaylama işlemi sonrasında projeye alt sayfaların tasarım işlemleri ile devam eder. Alt sayfalardan örnekler çıkartılarak müşteri ile paylaşılır. Web sitesi ana sayfa ve alt sayfalar için onay alınarak çalışmalara devam edilir.
Çalışmalar kullanıcı arayüzü yazılım çalışmaları ile devam eder. Web sitesi yönetim paneli yazılır. Aynı süreç içerisinde sitenin mobil versiyonu yapılır. Bir bütün halinde proje müşteriye sunulur. Gerekli onaylar alındıkdan sonra web sitesi test edilir ve yayına açılır. Mail gönderme, google kaydı, harita işlemleri v.s. ayarlar yapıldıktan sonra yayın testleri yapılarak çalışma sonlandırılmış olur.
Kurumsal kimlik tasarımı logo, kartvizit, broşür, antetli kâğıt, katalog gibi firmanızın tüm görsel yüzünü oluşturan reklam ve grafik tasarımı çalışmalarıdır. Kurumsal kimlik tasarlama serüvenine renkler belirlenerek logo ile başlanır, daha sonra tüm tanıtım araçlarına logo tasarımı ve sloganlar giydirilir.
Kurumsal Kimlik Tasarımı Öğeleri
- Kurumsal renkler ve yazı tipi
- Logo ve slogan
- Kurumsal kimlik kitapçığı / kılavuzu
- Kartvizit, Antetli kağıt, zarf, cd, bloknot, dosya ve klasör gibi araçlar
- Muhasebe dökümanları
- Diğer tüm tanıtım materyalleri
Özellikle e-ticaret için üretilen ürün fotoğraf çekimlerini büyük oranda stüdyomuzda yapıyoruz.
Müşterilerimizin ürünleri çeşitli kategorilerde olduğundan dolayı, çekimleri stüdyomuzdaki her ürün grubuna özel çekim tezgahında yapmamız iş kalitesi ve maliyetler açısından daha uygun oluyor.
Genelde müşterilerimiz ürünleri adresimize kapıda teslim veya kargo yoluyla gönderip, çekim bitiminde geri alıyor. Kargo maliyeti müşterilerimize aittir.
Ancak çekimi yapılacak ürünler çok büyük, ağır, tarihi eser, tek tip ürün vb. ise, çekimin stüdyomuz dışında yapılması isteniyor ve bu alandaki ürünler için stüdyo kurulumuna uygun ise, günlük stüdyo dışı çekim maliyetimizi ilave ederek bu hizmeti de sunuyoruz.
Stüdyo dışı çekim maliyeti; ilçe-şehir-ülke vb. uzaklık mesafesinden, hangi derecede kurulum yapacağımıza göre değişiyor.
SEO kelimesi, ingilizce Search Engine Optimization ifadesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılığı, arama motoru optimizasyonu olarak ifade edilmektedir. SEO çalışmasını, internet projelerinin arama motorlarına, belirli kurallar ile uygun hale getirilmesi ve websitelerin google aramalarında üst sıralara çıkmasını sağlayan sistematik bir çalışma olarak nitelendirebiliriz.
Dijital pazarlama, dijital ortamda ürün ve hizmetlerinizi hedef kitlenize tanıtabileceğiniz, günümüz teknoloji dünyasında geleneksel medyaya göre daha avantajlı ve tercih oranı yüksek pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlama yöntemi bir firmanın, markanın ya da bireysel iş sahiplerinin dijital ortamdaki pazarlama sürecine verilen isimdir. Günümüzde kullanılan yeni ve geliştirilmiş açık pazarlama yöntemidir. Dijital kanalları kullanan bu verimli pazarlama yönteminin önde gelenleri internet, sosyal medya ve mobil platformlardır.
- Son yapılan sayımlara göre dünya üzerinde ortalama 8 milyar insan vardır. (7.676 Milyar) Bu insanların %49.5’i kadın, %50.5’i ise erkektir. Ortalama yaş ise 30.8’dir.
- Nüfusun %86’sı 15 yaşından büyüktür. En geniş yaş aralığı %29 oranıyla 25-44 yaş arasıdır. Bu yaş aralığında ortalama 2.2 milyar kişi vardır. %22’si ise 0-12 yaş aralığındadır.
- Dünya nüfusunun %56’sı kentleşmiş durumdadır.
- Kişi başına düşen yıllık gelir ise ortalama olarak 16.9 bin dolardır.
- Dünya nüfusunun %57’si aktif internet kullanıcısıdır. Bu da neredeyse 4.5 milyar internet kullanıcısı ve 5.2 milyar mobil cihaz kullanıcısı anlamına gelmektedir.
bu veriler güncel satış tekniklerindeki dönüşümün sebebini açıkça ortaya koyuyor. E-ticaret ve mobil pazarlama güncel olarak tüketiciler tarafından alternatif yöntemleri seçerek ürünün satışını yapar. Dijital pazarlama geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha güncel ve yeni dünyaya uyum sağlıyor.
Dijital pazarlamayı önemsemeyen bütçe ayırmayan büyük ve orta ölçekli işletmeler satış konusunda rekabette pazardaki rakiplerine göre daha geri plana düşebilir. Dijital pazarlama ve dijital kanallar aracılığıyla kendinizi gösterip, markanızı tanıtabilir satışlarını arttırabilir, müşterilerinizle sistematik bir ilişki kurabilirsiniz.
- İnternet sitelerinde
- Sosyal medya kanallarında
- Blog postlarında
- İnfografiklerde
- Online PR çalışmaları
- Online broşür ve katalogları
- Logo, font ve renk gibi marka değerlerinde
- Etkileşimli araçlarda
Yani istediğiniz bir çok noktada bir hedef kitleniz ve işin içinde tanıtım ile satış (hizmet) varsa dijital pazarlama var demektir.
Markalaşma tüketicilerin gözünden kendine özgü ve de dayanıklı algılar yaratma sürecidir. Bir marka kişisellik, özgünlük, beğenilirlik ve birçok şeyin bileşim ile birbirine sarılı olan kalıcı ve eşsiz iş kimliğidir. Birçok insan markaları büyük şirketlerle bağdaştırsa da en küçük girişimler bile markalaşma tekniklerini kullanıyor ve karşılığını alıyor. Evde çalışan bir zanaatkar kim olduğunu ve eserlerinin nereden geldiğini anlatarak ürünlerine kendi tasarladığı etiketi koyduğunda, aslında o işini markalaştırıyor. Köşe başında bir market plastik torbalarına “teşekkürler” jeneriği veya basit torbalar yerine kendi torbalarına koyuyorsa, markalaşıyordur. Biz markaları Coca Cola, Adidas veya Mercedes gibi uluslararası isimlerle bağdaştırırken, markalaşma illa da Microsoft gibi dünyanın en pahalı markaları olmayı gerektirmez. Markalaşma için bir ürün veya bir teslim mekanizması bile gerektirmez. Mizahçı Dave Barry neredeyse her köşede şunu söylüyor “bunu uydurmuyorum” Dave Barry bunu derken yani aslında markalaşıyor.
Markalaşma için harcanan zaman, para ve çaba zeki bir şekilde uygulandığında kat kat fazlasıyla geri döner. İşte nedeni:
- Akılda kalıcılık: “Adı ne” yerine markalaşmış bir şirketi hatırlamak daha kolaydır.
- Bağlılık. İnsanlar akılda kalan marka ile pozitif bir deneyim yaşadıklarında, markalarla yarışmak yerine o ürün veya servisi tekrar almaya eğilimlidirler.
- Bilinirlik: Psikologlar bilinirliğin sevmeye sebep olduğunu ortaya koydular ve bu da müşteri olmayanları bile bildikleri markayı önermeye itiyor.
- Seçkin imaj, seçkin fiyat. Markalaşma güzel bir şekilde markalaşmış olan ürün veya servis için daha fazla ödemeye istekli olan müşterilerle birlikte ürün diyarından ne satarsanız onu da yukarı kaldırır.
- Büyüme. Güzel kurulmuş bir marka ile birlikte alakalı olan yeni bir ürüne, servise veya konuma dair kazandığınız saygıyı yayabilirsiniz.
- Daha büyük şirket öz kaynağı. Şirketinizi marka yapmak genel olarak şirketi satmaya karar verdiğinizde daha çok para edeceği anlamına gelir.
- Daha düşük pazarlama harcamaları. Siz paranızı marka yaratmaya yatırsanız bile, bir kere yaratıldı mı; onu kullandığınız her pazarlama parasında daha büyük dönüşler alacaksınız.
- Tüketiciler için daha az risk. İnsanlar korkunç bir şeyin sonuçlarından korktuklarında isimsiz olan yerine marka ismine sahip tedarikçiyi tercih ederler.
Bu nedenler ve daha fazla markalaşma sizin kar-zarar hanenizi şişirir.
Sizin Sorunuz Varsa Lütfen İletin
Hemen Sorun
En kısa zamanda size geri dönüş sağlayacağız.