Günümüzün Pazarlaması Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama ile
Neler Yapılabilir? Neden Yapılmalıdır?
Dijital pazarlama, elektronik ortamda ürün ve hizmetinizi tanıtabileceğiniz, günümüz teknoloji dünyasında geleneksel medyaya göre daha avantajlı ve tercih oranı yüksek pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlama yöntemi bir firmanın ya da markanın dijital ortamdaki pazarlama sürecine verilen addır. Günümüzde en yeni en geliştirilmiş açık pazarlama yöntemidir. Dijital kanalları kullanan bu verimli pazarlama yönteminin önde gelenleri internet, sosyal medya ve mobil platformlardır.
Son yapılan araştırmalara göre Türkiye nüfusunun %55 aktif olarak interneti kullanmakta bu da güncel satış tekniklerindeki dönüşümün sebebini açıkça ortaya koyuyor. E-ticaret ve mobil pazarlama güncel olarak tüketiciler tarafından alternatif yöntemleri seçerek ürünün satışını yapar. Dijital pazarlama geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha güncel ve yeni dünyaya uyum sağlıyor.
E-Ticaret Konusunda Sizlere Birçok Şey Sunabiliriz!
Dijital pazarlamada içerik pazarlama aslında markanızın için hikaye anlatımıdır. İçerik açık mesaj içeren her şey olabilir dikkat çekici resimler videolar yada haberler. İyi bir hikaye, etkili bir içerik barındırırken, özgün, dinamik ve paylaşılabilir olmalıdır. İçerik pazarlama birebir ilişkiniz bulunmayan farklı tüketici grupları için hikayenizi veya mesajınız için daha geniş kitlelere ulaşabilmenize büyük bir olanak sağlar. İçerik ne kadar iyi etkili olursa olsun, sık görülme gerçekleşmiyorsa etkili olmayacaktır.
- İnternet sitelerinde
- Sosyal medya kanallarında
- Blog postlarında
- İnfografiklerde
- Online PR çalışmaları
- Online broşür ve katalogları
- Logo, font ve renk gibi marka değerlerinde
- Etkileşimli araçlarda